חומרים:
- לעוגה:
- 4 ביצים
- 1 כוס סוכר
- 3/4 כוס שמן
- 1/2 כוס מיץ תפוזים
- 3 כפות אבקת פודינג וניל
- 1/2 1 כוסות קמח
- 1 אבקת אפיה
- לקישוט:
- 100 גר' אגוזי מלך קצוצים
- 5 כפות סוכר חום דמררה
- סירופ מייפל
אופן ההכנה:
מחממים תנור ל180 מעלות.
מקציפים את החלבונים עם כוס הסוכר לקצף יציב ובהיר.
מוסיפים את החלמונים בהדרגה ומקציפים בין לבין.
מנמיכים את מהירות המיקסר, מוסיפים כל מוצר ומערבבים אחריו: פודינג, שמן, מיץ תפוזים.
מוסיפים את הקמח וא. אפייה ומערבבים רק עד לקבלת בלילה אחידה
יוצקים לתבנית בינונית מרופדת בנייר אפיה.
מערבבים בקערה את האגוזים והסוכר ומפזרים באופן אחיד מעל הבלילה.
אופים כ- 40 דק עד שהעוגה זהובה וקיסם יוצא יבש.
מיד כשהעוגה יוצאת מהתנור, כשהיא חמה מזלפים סירופ מייפל בנדיבות.
